Mijn naam is Thomas en ik gebruik al sinds 2006 de naam ThomCruise, dit naar aanleiding van mijn eerste contract aan boord van een Holland America Line schip.

Ik ben sinds 1998 werkzaam in het toerisme, met kleine uitstapjes in de Financiële- en de HR- branche. In de afgelopen 21 jaren heb ik verschillende (leidinggevende) functies uitgevoerd, zowel B2B als B2C.

Ik heb ondertussen al aardig wat van de wereld mogen aanschouwen, zowel dichterbij als verder weg. En ik kan niet wachten om de rest van de wereld te ontdekken.

De bezochte landen zijn donkerblauw gekleurd

Naast het vele reizen met en door mijn werk, heb ik ook nog het geluk gehad dat mijn ouders gewend waren om op pad te gaan. Het reizen is mij eigenlijk wel met de paplepel ingegoten.

Mijn eigen voorkeur voor reizen? Stedentrips, rondreizen en natuurlijk beide gecombineerd in een cruise! Mijn favoriete stad is Rome, mijn favoriete rondreis blijft toeren door de USA en qua cruise de Oostzee inclusief St. Petersburg.

Het logo van ThomCruise is trouwens gebaseerd op het standbeeld van Atlas, zoals gesitueerd op het Paleis op de Dam.